Karácsonyi vásár Zágrábban

2011.12.16. 17:38

Szólj hozzá!

Én személy szerint nagyra becsülöm az elhivatottságot, és a Horvát Turisztikai Hivatal munkatársai láthatóan nincsenek ennek híján. Egy olyan Budapesten, ahol a karácsonyi vásár említésekor a Vörösmarty tér, majd rögtön utána Bécs ugrik be, a zágrábi adventre invitálni merész tettnek számít. Horvátországot téli úticélként feltüntetni bátor vállalkozás, amibe az ország turizmusának felelősei most épp óriásplakátok útján nem átallottak belevágni.

Engem persze nem kell győzködni, én karácsonyi vásár nélkül is nagyon szeretem Zágrábot. Élhető, barátságos fővárosnak tartom és bármelyik évszakban kapható vagyok rá, hogy tegyek egy kört a régi Gradec utcáin vagy beugorjak a Mimarába. Zágráb persze tudja, hogy mindez mégis kevés lesz a decemberi hideggel szemben, így több adventi helyszínt is bevet a siker érdekében. A Jelačić tér és annak szökőkútja mellett többek közt a Trg žrtava fašizma „mecsetje” és a Zrinjevac park is gyönyörű ünnepi díszbe öltözött. A Trg dr. Franje Tuđmana tér szlavón adventet tartogat Szlavónia csemegéivel, a székesegyház előtt pedig ott áll a hatalmas jászol, élő szereplőkkel.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://isztranauta.blog.hu/api/trackback/id/tr683469051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása