Horvát receptoldal

2010.12.13. 20:06

2 komment

Érdekes, ahogy leesik a hó, rögtön karácsonyi hangulatom támad. És ha kint hideg van és hull a hó, akkor bentre fahéjas kalács vagy minimum egy rakott krumpli illata dukál. Mivelhogy épp szabin vagyok, gondoltam, nekiugrok valami újnak. A lasagne és a rakott krumpli már elég jól megy, ezért hirtelen felindulásból eldöntöttem, hogy bureket fogok sütni (a tojások már megvannak hozzá! :).

Burek recept.jpgÉs ha már burek, akkor nem adom alább az eredetinél. Egyszóval irány a net valami épkézláb receptért. Nem sokáig kellett keresgélnem. Rátaláltam az Oldalra! A több mint 1000 receptet felvonultató www.crochef.com honlaptól dobtam egy hátast. A legnépszerűbb receptek között már ott is figyelt a burek, mégpedig egy korrekt kis videóval. Ha tehát a szótározásba belefáradok, csak lejátszom a videót... nyelvtanulásnak sem utolsó. Persze addig szórakoztam az oldalon, hogy a sütésre szánt idő elszállt. Recepteket itt szakácsok vagy hozzávalók szerint is lehet választani, a legnépszerűbb ételek mellett pedig ott vannak a legkevésbé népszerűek is: a gesztenyés-póréhagymás leves például nem nagyon jött be senkinek. Hmm, ki érti ezt… Na, szóval burek. Meg fogom csinálni. Tényleg.

 

Címkék: burek burek recept

A bejegyzés trackback címe:

https://isztranauta.blog.hu/api/trackback/id/tr992513914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

evamargareta 2010.12.16. 14:53:56

szóval még a nyál is összefutott a számban.. Olyan szép képek mosolyogtak rám és inycsiklandós illatok terjengtek, hogy elhatároztam, én is sütök ilyet!
süti beállítások módosítása