2012-ben inkább a holtszezonra koncentrálnak Horvátországban

2012.01.28. 12:14

Szólj hozzá!

A Horvát Turisztikai Hivatal az idén 12%-kal kevesebb pénzből (49,5 millió kuna) gazdálkodik, mint az előző évben. Az idei stratégia azonban az, hogy a főszezon (július, augusztus) marketingjére szinte egy fillért (vagyis lipát) sem költenek, ehelyett az elő- és utószezonra, valamint a téli hónapokra koncentrálnak.

Split kávézó előszezon.jpg

A rendelkezésre álló pénz nagyobb részét on-line marketingre költik, a nyomtatott, illetve más médiákban (pl. tévéreklámok) való hirdetésre szánt összeg ezzel arányosan csökken. A turisztikai értelemben kevésbé fejlett területek fejlesztésére 2012-ben 13,5 millió kunát szánnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://isztranauta.blog.hu/api/trackback/id/tr213960905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.