Partybusszal a Zrće beachre

2012.07.30. 19:57

Szólj hozzá!

A múlt héten Pag felé vettük az irányt, már régen esedékes volt egy látogatás Novalja híres bulihelyszínére, a Zrće strandra. Mivel ezúttal repülővel érkeztem Horvátországba, az autóbérlés pedig kimaradt, tinédzseréveinket felelevenítendő, a helyi buszjáratra neveztünk be, hogy utánajárjunk, merre szállingóznak a horvát éjszakai pillangók nyáresti éjszakákon.

A szállásunk Pag városban volt, innen 20 km-re fekszik a híres strand, a biciklikölcsönzésről ezért gyorsan lemondtunk. Taxival 300 Kn lett volna egy irányban az út: mivel ez még testvérek között is 12000 Ft (kettőnknek egy picit sok lett volna), este 9-kor már ott toporogtunk a buszállomáson, az utolsó aznapi Pag-Novalja buszra várva. Nem voltunk egyedül. Több fiatal indult a csütörtöki éjszakába, a rutinosabbak némi alkohollal felszerelkezve, mondván, a buli éjfél körül kezdődik, el kell ütni majd valahogy addig az időt a tengerparton.

Tíz óra körül már ott találtuk magunkat a Noa bárjában és a várakozásoknak megfelelően még csak pár ember lézengett, azok többsége is a szomszédos Papaya Club Armin Van Buuren partijára várva. Éjféltájban aztán tényleg beindult a buli. Hirtelen sokan lettek, valamennyi helyszínen. Felkerültek a táncoslányok a színpadra, a bulit igazán komolyan vevők pedig beugrottak a medencékbe.

Röviden: nagyon jó volt. Végiglátogattuk az összes helyszínt, az Aquariustól a Kalypsoig, pihenésképpen bedobtunk egy pizzaszeletet fél 3 körül… és máris felkelt a nap! Titokban nagyon büszkék voltunk magunkra, hogy még 30 fölött is bírjuk szuflával. Aztán kiballagtunk az útra, a 6 órás buszhoz. Itt mindenki, akikkel előző este érkeztünk, maradéktalanul megvolt.

Hát akkor… jövőre… ugyanitt.

A Papaya Clubban így tolták a bulit aznap éjjel

Horvátország nappal is buli! Facebook oldalunkon még többet megtudhatsz róla!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.