Időutazás Zágrábban

2010.12.02. 15:45

Szólj hozzá!

Toso Dabac fotója.jpgTošo Dabac fotóit egy tavaszi kiállításon fedeztem fel. Sokakkal ellentétben én nem vagyok a fotózás szerelmese, viszont nagyon szeretem az egy-egy általam ismert városról készült régi fotókat és képeslapokat. Dabacban emberemre találtam, hiszen képein (legalábbis életművének egy jelentős részén) a harmincas évek Zágrábja kel életre. A számos díjat nyert fotográfus élete nagy részét a horvát fővárosban töltötte, stúdiója az Ilica 17. alatt volt. Halála után (1970) ebből a stúdióból alakították ki a Tošo Dabac Archívumot. Az archívum honlapján (www.tosodabac.com), az on-line galériában Zágráb háború előtti arcát ismerhetjük meg. Érdemes végignézni!

A bejegyzés trackback címe:

https://isztranauta.blog.hu/api/trackback/id/tr892488662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása